niedziela, 20 grudnia 2009

Świąteczny hurt :)

Sezon świątecznych karteczek już zakończony. Och sporo ich było :) ale cieszę się bardzo, że podołałam i udało mi się. Jednakże moje postanowienie na przyszły rok - sezon na kartki zaczynam w sierpniu :)






* * * * * * * * * * * * * * *




* * * * * * * * * * * * * * *






* * * * * * * * * * * * * * *





* * * * * * * * * * * * * * *






* * * * * * * * * * * * * * *









* * * * * * * * * * * * * * *





* * * * * * * * * * * * * * *




Śnieżynka



Wg mapki




Śnieżynkowo - Mikołajowo






Śnieżna Rae




9 komentarzy:

  1. o rety!!! ale wysyp, są piękne i trudno się zdecydować na jedną

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość porażająca! Wszystkie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twoje postanowienie :) A kartki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że tu zajrzałam! Tyle cudownych kartek! Piękne i dopracowane! Na widok tego wesołego mikołajka aż mi sie oczy śmieją, a ta z dzwonkiem jest po prostu cudowna!
    O tej z origami nawet nie piszę, bo jako wielbicielka origami mam do niej po prostu szczególny sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany julek! ilez karteczek!!! Ale co do produkcji kartek w sierpniu to wcale niegłupi pomysł! Bo ja też się ledwo wyrobiłam w tym roku! Wspaniałe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne te kartki.Są naprawdę urocze.Z niecierpliwością czekam na kolejne prace.Mam nadzieję , że Twoja przerwa w udzielaniu się blogowo związana jest z nawałem twórczym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kartki są piękne i niezwykle estetyczne. Mam wrażenie, że czuję zapach nowości i czystości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już wiele kartek robionych tą techniką,ale Twoje kartki są najpiękniejsze z wszystkich.Można by było na nie patrzeć i patrzeć bez końca ,bo maja w sobie jakąś magię:)

    OdpowiedzUsuń