piątek, 21 maja 2010

dla mamy

W ulubionych kolorach :)


10 komentarzy:

  1. piękna karteczka , a komplecik poniżej jest cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Klasyczna symetria zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i taka delikatna.
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądnęłam Twoje karteczki i jestem nimi zachwycona =]Mają w sobie niepowtarzalny urok...

    Będę częściej tu zaglądać =]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna!!!!!!!a te kolory ...pełen podziw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nie komentuję, ale bywam, oglądam i zachwycam się. śliczne karteczki.
    Ja czekam na poród i coraz bardziej się boję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka! Niby prosty układ, ale bardzo elegancki i "wielopoziomowy"! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna!!! ;) jestem tu pierwszy raz i chyba zostanę na dłużej ;) piękne kartki! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń