środa, 17 sierpnia 2011

wspomnienia...



Kilka migawek z wyjazdu do dziadka na Kujawy. Nic szczególnego, prawie brak atrakcji ze względów pogodowych ale szkraby wróciły mega zadowolone - może dlatego, że mogły szaleć na podwórku z Miśkiem.... naszym króliczkiem.

Kruszwica - Mysia wieża i rejs statkiem po jeziorze Gople
...... zdjątka ze mną robiły moje szkrabki :)


Inowrocław - tężnie i park


Bydgoszcz - spotkanie z moją dobrą duszyczką Anią [Brises] i spacer po pobliskim parku


Pozdrawiam cieplutko
Gosia

7 komentarzy:

  1. przesympatyczne wakacyjne fotki:))najważniejsze,że córcie wróciły zadowolone:))i jeszcze spotkanie z Brises...super:))

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) tam mnie jeszcze nie było, więc z ochotą obejrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dziewczynki i do tego zdolne. Fotki z Mamusią super!
    gosiascrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie^^ pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo widzę, że jednak fajnie było:))
    a królik, czy to nowozelandzki czerwony??? miałam kiedyś tą rasę, był mega pieszczochem:))
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. :)Dziękuję Gosieńko za przemiłe chwile!

    OdpowiedzUsuń