wtorek, 6 listopada 2012

pozlotowo...


II Jesienne Dolnośląskie Warsztaty Craftowe już z nami. Miało być skromnie i kameralnie  
- wyszło tłumnie i niezwykle sympatycznie.

Przez większość czasu biegałam po salach warsztatowych z aparatem chcąc uchwycić świetną atmosferę  - mam nadzeję, że  chociaż w części mi się to udało.
W sobotę wczesnym popołudniem miałam maleńką przerwę na swoje warsztaty 
" Kartka świąteczna w stylu vintage". 
Serdecznie dziękuję swojej grupie - dziewczyny byłyście fantastyczne !!!

Tak wyglądała moja propozycja karteczki



 tak radziły sobie dziewczęta ....







 piękne efekty ich pracy 


Po warsztatach chwilka wytchnienia i króciutki pokaz z tworzenia gwiazdki...
... oj wybrałam sobie za grube papierki i nieco się namęczyłam :(


W niedzielę tworzyłam karteczkę wraz z Zuzą, która dzielnie stała w sobotę na giełdzie i pilnowała moich przydasiów :)




A na koniec - zdjątka z DT Scrap Pasji
niestety nie całym :(


Pozdrawiam cieplutko i raz jeszcze wszystkim dziękuję

ps: więcej zdjęć ze zlotu zobaczycie TU

9 komentarzy:

  1. Piękna! Żałuję, że tym razem nie było mnie z Wami...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki:) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartelucha! Widać, że impreza się udała :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za warsztaty i przemiłą atmosferę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę że się działo!Piękną kartkę zaprezentowałaś do wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy z nami tworzysz. Już mnie ciekawi co nam wymyślisz na letnie.
    Bardzo dziękuję za warsztaty i serdeczność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu kochana! Jeszcze raz dziękuję za prywatne warsztaty! Praca z Tobą to prawdziwa przyjemność! Musimy to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warsztaty były świetne, a pomoc instruktora bezcenna ;). Na pewno zrobię jeszcze kilka podobnych kartek przed Świętami, bo wzór jest bardzo efektowny.
    Miałam problem z logowaniem więc podziękowania dopiero teraz - ale bardzo szczere :). Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń