czwartek, 28 stycznia 2010

Sercem pisane


Walentynki się zbliżają, sezon kartkowy w tym temacie już dawno rozpoczęty, a u mnie głucha cisza.W końcu postanowiłam zabrać się do pracy - temat przewodni "książka i serce". Coż.... łatwiej powiedzić niż zrobić :(
Gniotłam, prostowałam i znów gniotłam papier, moczyłam go w kawie, suszyłam aż w końcu udało się. Powstała stara książka - bynajmniej coś na jej kształt i serduszko. Tak powolutku powstawała moja karteczka vintage. Brązowa, poszarpana oprawa i kwiaty nadały jej jeszcze nieco starości i charakteru.

14 komentarzy:

  1. Jeste niesamowicie piękna, widać czas, trud i serce włożone w jej powstanie. Obdarowany będzie zachwycony, ja bym była. Cudeńko, naprawdę cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Kartkomanio, dzieło sztuki zrobiłaś :)Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam piękno kartki i trud włożony w pracę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, istne dzieło sztuki.Przepiękna, starociowa, wypracowana-CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie poniszczona, piękna kartelucha !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! To tak można w tej kawie? Jeju, ile ja się tutaj mogę cudowności nauczyć. Przepiekny efekt! Warto było tak w tej kawie.......Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Dżizas! Z ręką na sercu, nigdy nie widziałam tak pięknej kartki!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka w klimacie, jaki uwielbiam.Mogę się zainspirować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo za pozostawione tu tak ciepłe komentarze.
    Czy możecie się inspirować - TAK - sprawi mi to radość

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, napisałam już na forum, że kartka jest świetna ale wpadłam raz jeszcze, gdyż oprzeć się ni mogę jej widokowi - aż chce się ją dotknąć...

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam za odwage zrobienia tak wspaniałej karteczki...."poszarpanej"....mi jakoś brak odwagi:)....cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń